dijous, 18 de juny del 2015

NA BRUNILDA A LA SALA GRAN

I bé... Ja vaig fer el torn a Mata de Jonc, com podeu veure en aquestes fotos...

I ara, amb aquesta calorada, ja estic... esgotada.
Però... què puc fer aquest estiu?

I si me'n vaig a Nova Zelanda amb n'Eduard? Allà és hivern i hi estaré fresqueta. I practicaré anglès!
O potser que li demani al Lluís que em presenti algun drac...
O me'n vaig amb en Bru i n'Eva a ballar a totes les festes majors...
O visito una inquietant casa de fulles amb en Biel...
O planto un fabulós jardí alemany amb na Magdalena...
O, ben pensat... també podira anar a Florència amb na Gina a veure la Venus del Botticelli... No trobeu que m'hi assemblo?



Ufff... que difícil és haver de triar!!!

També podria agafar la catifa màgica i, amb vosaltres o amb algun germà vostre una mica més grandet, fer un parell de viatges clàssics: anar al Mississipí, a la fàbrica de xocolata del Willy Wonka, a Lummerland, al País de les Meravelles, a Lil·liput, a Fantasia, a Transsilvània... o fins i tot anar a cercar un tresor a una illa perduda, o arribar-me fins a l'asteroide B612, fins al centre de la Terra o fer la volta al món!


I ho podria fer amb l'Elvis Riboldi, amb en Greg Heffley, amb en Harry Potter o amb qualsevol d'aquests que tots coneixeu.

I la veritat és que, per fer tot això, no m'he ni de moure de Mallorca, només em cal... obrir un llibre!!!


BON ESTIU A TOTS I A TOTES i LLANCEU-VOS A L'AVENTURA DE LLEGIR!!!

I moltes gràcies a tots els col·laboradors que hem esmentat més amunt i que ens ajuden a mantenir viva la Sala Gran!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada